poniedziałek, 18 marca 2013

Dwie dzikuski hahaha

  Hejooo!!
  Wiecie już, że jesteśmy wieelkimi wariatkami i że bawimy się w różne zabawy.
 Lecz nie wiecie, że bawiłyśmy się w dzikuski xd hahaha
Zaczęło się od tego, że w wieczór Majka przyszła do mnie i wymyśliłyśmy sobie, że będziemy się bawić w dzikuski :D Wzięłyśmy koc, położyłyśmy go na łóżku i na krześle. To miało nam służyć jako namiot... XD No i ja byłam dziennikarką i rozbił mi się samolot, kiedy leciałam nad dżunglą. Tam złożyłam ten ''namiot'', po czym położyłam się w nim i sprawdzałam czy nadal nie ma zasięgu. Niestety, nie było go, więc położyłam się spać. Rano, kiedy obudziłam się i otworzyłam oczy leżała koło mnie jakaś dziwna dziewczynka-umalowana Maja. Po chwili wykrzyknęłam: ''Kim jesteś?!''. Po jakimś czasie zakumplowałyśmy się a w ciągu dnia umiałam tyle ''dzikich'' sztuczek, że nie wiem. Oczywiście ja też się umalowałam.
  Szkoda, że nie mam naszego zdjęcia-uśmialibyście się. A teraz już się z Wami żegnam. Narka!


1 komentarz: