czwartek, 14 marca 2013

Hejka to ja-druga Maja

  Dobra, zaproszenie już przyszło, więc możemy rozkręcać zabawę!
  Któregoś tam dnia już nie pamiętam kiedy, umówiłam się z Mają
w takim miejscu (chodzi o miejsce w lesie) na drzewach. Tylko nikomu nie mówcie o tej skrytce drzewnej. Postanowiłyśmy założyć wspólny club (wiem wariatki z nas) nadałyśmy mu nazwę ''club drzewników'' zajęło nam to jakieś 30 min. Później postanowiłyśmy pozbierać szyszki, więc ja weszłam na drzewo, a Majka podała mi sklejkę. I w ten sposób zleciało nam kolejne 30 min. Później zbierałyśmy szyszki na tę sklejkę-30 min i sprzeczałyśmy się po czym była zamiana na zbieranie szyszek-no i zgadnijcie... tak! kolejne 30 min. Kiedy już wszystkie wyzbierałyśmy trochę się powygłupiałyśmy...Jak zawsze i rozeszłyśmy się...
  Tak zleciały nam 2 godziny wspaniałej zabawy!! Widzicie, z nami NIGDY nie jest nudno, dobra to narrrrka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz